Objednáte banner o různých velikostech v sekci Cestování s denní návštěvností 5.000 uživatelů a měsíčním zobrazením 200.000x
A | B | C | D | E | S | |
---|---|---|---|---|---|---|
Leden | ||||||
Únor | ||||||
Březen | ||||||
Duben | ||||||
Květen | ||||||
Červen | ||||||
Červenec | ||||||
Srpen | ||||||
Září | ||||||
Říjen | ||||||
Listopad |
Rezervovat
14500 Kč |
Rezervovat
11600 Kč |
Rezervovat
6800 Kč |
Rezervovat
9700 Kč |
Rezervovat
11600 Kč |
Rezervovat
12600 Kč |
Prosinec |
Rezervovat
15000 Kč |
Rezervovat
12000 Kč |
Rezervovat
7000 Kč |
Rezervovat
10000 Kč |
Rezervovat
12000 Kč |
Rezervovat
13000 Kč |
Cena všech bannerových reklam ze všech sekcí na měsíce: | 0 Kč |
Výše slevy: | 0 Kč |
Vaše cena po 0% slevě: | 0 Kč |
• Vaše reklama se zobrazí na nejnavštěvovanějším webu o motorkách v ČR.
• Ke kampani Vám připravíme a zpracujeme banner dle Vašich požadavků. Stačí poslat e-mailem logo, text a obrázky. Cena výroby je 1 200 Kč bez DPH.
• Poskytované slevy na kampaň: 1 měsíc = 5%, 2 měsíce = 10%, 3 měsíce = 15%, 6 měsíců = 20%, 9 měsíců = 25%, 12 měsíců = 30%
• Nabízíme možnost samostatné výměny vašich bannerů v měsíci dle aktuální potřeby. V administraci si můžete tedy sami měnit banner třeba každý týden.
• Nově je možné nasadit na Vaši pozici více bannerů, které mezi sebou vzájemně rotují. Tím se zvýší účinnost Vaší kampaně.
• Ke každé kampani Vám zašleme transparentní statistiky počtu kliknutí a zobrazení banneru po dnech.
• Kompletní ceník inzerce si můžete stáhnout zde.
• Prezentace a statistiky jsou zde.
Pozice Umístění Vašeho banneru na stránce. |
Cena / měsíc
Udává cenu za měsíční reklamní kampaň bez DPH. Při rezervaci více měsíců narůstá množstevní sleva. 1 měsíc = 5%, 2 měsíce = 10%, 3 měsíce = 15%, 6 měsíců = 20%, 9 měsíců = 25%, 12 měsíců = 30% |
Návštěvnost / den
Reální úživatelé Počet reálných uživatelů (RU), které oslovíte za měsíční kampaň. (zdroj: Toplist.cz) |
Frekvence zobrazení Frekvence zobrazení banneru na dané pozici. 1 z 3 znamená, že se na této pozici můžou střídat ještě další dva bannery jiné firmy. Frekvence 1 z 1 (5 z 5) znamená, že na dané pozici budete zobrazeni vždy pouze jen vy. |
Garance zobrazení / měsíc Minimální tzv. garantovaný počet zobrazení znamená zaručený počet zobrazení Vašeho banneru. Pokud je počet zobrazení nižší, prodlouží se doba zobrazovaní, nebo se zbývající počet převede do další kampaně. |
Rozměry Velikost reklamního formátu šířka × výška v pixelech. | Max. velikost Optimální datový objem banneru. |
---|---|---|---|---|---|---|
A | 15 000 Kč | 5 000 RU | 1/3 | 200 000x | 970x130 px | 1000 kB |
B | 12 000 Kč | 5 000 RU | 1/3 | 200 000x | 300x300 px | 1000 kB |
C | 7 000 Kč | 5 000 RU | 5/5 | 450 000x | 110x170 px | 500 kB |
D | 10 000 Kč | 5 000 RU | 1/3 | 200 000x | 300x300 px | 1000 kB |
E | 12 000 Kč | 5 000 RU | 1/3 | 200 000x | 970x310 px | 1000 kB |
S | 13 000 Kč | 5 000 RU | 1/3 | 200 000x | 140x600 px | 1000 kB |
Pozice "A" nabízí možnost alternativní velikosti banneru 450x150 px, který se přizpůsobí mobilním telefonům na výšku.
Pozice "S" je viditelná pouze pro rozlišení 1130 px a vyšší. Na mobilním telefonu se pozice zobrazuje dole na stránce.
Bannery by měly splňovat následující podmínky:
- Musí mít správné rozměry na požadovanou pozici, viz. nabídka reklamy.
- Nesmí obsahovat vulgarismy ani jiné neetické či protizákonné prvky.
- Bannery nesmí obsahovat zvuky (například po najetí myší, kdy se spustí zvuk), reklama nesmí být nepřiměřeně agresivní, ve smyslu chvění a blikání, agresivní změny barev či další prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou. Nesmí zahrnovat ovládací prvky operačních systémů a nesmí vypadat jako systémové hlášky.
- U reklamních kampaní, kde si klient vybral zastupování přes agenturu není naší povinností vkládat tzv. "tracing kódy", které sbírají data z našich stránek a zasílají je třetím stranám. Pokud chcete vložit tento kód je nutné ho implementovat do vašeho HTML 5 banneru, který vkládáme přes iframe a je nutné mu nastavit odkaz na cílovou stránku přímo v HTML. Nikoliv zaslat .txt nebo xls soubor, kde jsou kódy a odkazy.
- Bannery ve formátu HTML 5 nesmí extrémně zatěžovat CPU, například několika vrstvami obrázků a animací. V zájmu rychlé načtení banneru je doporučený datový limit 1000 kB.
- GIF je nejlepší formát pro reklamu, který se zobrazí na všech zařízeních i mobilech.
- Pro dynamické bannery je možné použít HTML 5 bannery nebo video bannery ve formátu MP4.
Jaký typ bannerů byste pro reklamní kampaň doporučili?
Nejúčinnější jsou statické JPG nebo animované GIF bannery. Do bannerů můžete vložit obrázky a texty a ty potom mohou v jednotlivých slidech rotovat. Důležité je přijít se srozumitelnou nabídkou vašeho produktu nebo služby, která nebude uživatele obtěžovat a zaujme ho. Kompletní ceník bannerů naleznete zde.
Dokážete zobrazit banner také v mobilech a tabletech?
Ano. Pokud nám dodáte banner ve formátu JPG nebo GIF, dokážeme ho zobrazit na mobilních zařízeních (mobily, tablety). Celý web Motorkáři.cz je v responzivním layoutu = přizpůsobuje se tedy velikosti displeje daného zařízení. Váš formát se tedy velikostně přizpůsobí = zvětší, zmenší, aby se vešel přesně na dispej a zobrazil se celý. U pozice "A" je možné dodat banner speciálně pro mobilní telefon o velikosti 450x150 px., aby byl viditelnější při použití na výšku. Pozice "S"je viditelná na mobilním telefonu dole na stránce.
Kompletní informace o reklamních formátech naleznete na této stránce: Více info o bannerech zde.
Podívejte se na kompletní nabídku reklamy na webu Motorkáři.cz, včetně dalších služeb jako jsou inzeráty, PPC reklama Motoklik, newsletter, PR články, soutěže.
Více na http://www.motorkari.cz/sluzby/